کد خبر: 981535
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
دبیرکل حزب ندای ایرانیان:
سرویس سیاسی جوان آنلاین‌: دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه در این شش سال مردمی که به اطلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند، گفت: چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟
به گزارش فارس، صادق خرازی در پنجمین کنگره تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان، گفت: در این شش سال مردمی که به اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند. چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟ بهترین، شایسته‌ترین، مخلص‌ترین نیرو‌هایی که برای قدرت رسیدن دولت تلاش کردند، خانه‌نشین شدند. افرادی که از خود مایه گذاشتند، اما همین دولت به آن‌ها بی‌توجه بود و افرادی را در رأس قدرت قراردادند که هیچ نسبتی با اصلاحات ندارند.
وی تصریح کرد: اصلاحات اگر اصلاحات واقعی باشد و اصلاح‌طلب اگر اصلاح‌طلب واقعی باشد به دنبال قدرت نیست به دنبال تحول است. نباید تحول را توأم با مسئولیت و دولتمردی خود بدانیم. برخی دولتمردان به قواعد اخلاقی، مروت و جوانمردی وفادار نیستند.
خرازی گفت: در همه قوانین و مقررات نانوشته سیاست در دنیا وقتی‌که شخصیتی پیروز میدان رقابت می‌شود از فردای پیروزی متواضع می‌شود و سر تکریم به سوی کسانی که به آن‌ها رأی ندادند فرود می‌آورد. دبیرکل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: هنوز هم معتقدیم که دیر نشده هنوز هم اصلاحات می‌تواند نقش‌آفرینی کند، منتها باید شانتاژ چپ‌گرایی و چپ باوری را کنار گذاریم. باید مسئولیت را بپذیریم و با مردم سخن‌گوییم. باید در برابر تحولات جامعه نقش‌آفرینی کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار